18 Temmuz, 2016 - İzlenme: 2926

Eskişehir Valilik meydanında bir ay süren nöbete katıldık. Sabaha değin süren nöbetlerde üyelerimizle yer aldık. Kalkışmanın tekrar etmemesi, hainlerin bir daha böyle bir olaya tevessül etmemeleri, girişmemeleri için halk olarak tutulan nöbette hem gönül hem beden katıldık.
Mevla, bu gibilere fırsat vermesin. Vatanımız ve milletimiz her türlü hain saldırlardan muhafaza buyursun. Amin

17 Eylül, 2022

30 Temmuz, 2011

23 Ağustos, 2003

29 Eylül, 2024

06 Mayıs, 2012

06 Mayıs, 2012

09 Şubat, 2022

26 Ağustos, 2022